Frequently Asked Question

Tworzenie zgłoszeń
Ostatnio odświeżony 3 lata temu

Krok 1 - klikamy w klawisz “Utwórz nowe zgłoszenie”

image



Krok 2 - wpisujemy dane i wybieramy rodzaj zgłoszenia:

image



Temat pomocy wybieramy z menu - prawidłowe wybranie zagadnienia ułatwi jego realizację.



Krok 3 - Temat zgłoszenia
- krótki opis problemu w postaci hasła ułatwiającego odszukanie zgłoszenia np. “Wystawianie faktury zaliczkowych”

image



Krok 4 - szczegółowe opisanie problemu.
Dokładne opisanie zagadnienia ułatwi i przyspieszy jego realizację.

image



W zgłoszeniu mamy możliwość:

  • Formatowania tekstu:
image


  • Dodawania zdjęć w tekście:
image


  • Dodawania załączników:
image



Krok 5 - potwierdzenie wpisanego zgłoszenia:


image
image


Jeśli jesteśmy zalogowani, mamy więcej możliwośći:


Potwierdzenie powoduje zapisanie zgłoszenia w systemie i nadanie mu indywidualnego numeru (ang.: ticket):

image



Krok 6 - poprawa tematu zgłoszenia

Jeśli na tym etapie chcielibyśmy zmienić tytuł zgłoszenia możemy to zrobić wybierając ikonę edycji:

image



image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!