Frequently Asked Question
Krok 1 - klikamy w klawisz “Utwórz nowe zgłoszenie”
Krok 2 - wpisujemy dane i wybieramy rodzaj zgłoszenia:
Temat pomocy wybieramy z menu - prawidłowe wybranie zagadnienia ułatwi jego realizację.
Krok 3 - Temat zgłoszenia - krótki opis problemu w postaci hasła ułatwiającego odszukanie zgłoszenia np. “Wystawianie faktury zaliczkowych”
Krok 4 - szczegółowe opisanie problemu. Dokładne opisanie zagadnienia ułatwi i przyspieszy jego realizację.
W zgłoszeniu mamy możliwość:
- Formatowania tekstu:
- Dodawania zdjęć w tekście:
- Dodawania załączników:
Krok 5 - potwierdzenie wpisanego zgłoszenia:
Jeśli jesteśmy zalogowani, mamy więcej możliwośći:
Potwierdzenie powoduje zapisanie zgłoszenia w systemie i nadanie mu indywidualnego numeru (ang.: ticket):
Krok 6 - poprawa tematu zgłoszenia
Jeśli na tym etapie chcielibyśmy zmienić tytuł zgłoszenia możemy to zrobić wybierając ikonę edycji: