Frequently Asked Question
Potrzebę założenia konta w systemie zgłoszeń należy przekazać do firmy ESCO za pomocą maila. Operator w naszej firmie po weryfikacji zgłoszenia zakłada konto użytkownikowi.
Krok 1 - Zgłaszający otrzyma email z wiadomością informująca o utworzeniu konta w systemie. Należy kliknąć w link aktywacyjny podany w mailu:
Krok 2 - W celu dokończenia rejestracji konieczne jest ustalenie hasła - powinno posiadać co najmniej 6 znaków:
Krok 3 - Zapis hasła potwierdzamy klawiszem : "Zarejestruj się”:
Logowanie do systemu zgłoszeń
Strona logowania znajduje się pod adresem helpdesk.escobb.pl. Po otwarciu mamy następujące możliwości:
- przejście na panel zgłoszeń;
- wprowadzenie nowego zgłoszenia;
- sprawdzenie stanu istniejącego zgłoszenia.
Panel zgłoszeń
Żeby przejść na panel, klikamy na guzik “Zaloguj się” i wpisujemy adres e-mail i hasło: