Frequently Asked Question
Po zalogowaniu do systemu mamy możliwość przeglądania naszych zgłoszeń:
Po kliknięciu w link zgłoszenia przechodzimy do widoku szczegółów. W widoku szczegółów mamy możliwość zobaczenia aktualnego stanu prac nad zgłoszeniem oraz mamy możliwość dodawania komentarzy i odpowiadania na pytania obsługi.
Zgłoszenia za pomocą wysyłki email
W systemie jest możliwość wprowadzania zgłoszeń za pomocą email. W tym celu należy wysłać maila na adres: helpdesk@escobb.pl. Z takiego maila utworzy się zgłoszenie.
Ponieważ program robi takie przekształcenie automatycznie, prosimy aby takie maile były w miarę zwięzłe - bez dołączonej korespondencji, stopek itp.
Uwagi końcowe
- Prosimy o szczegółowe opisywanie problemu.
- Wszelkie dodatkowe pliki, zrzuty ekranu itp. ułatwią i przyspieszą rozwiązanie.
- Wszystkie zmiany dotyczące zgłoszenia (utworzenie, edycja, odpowiedź, zmiana statusu itp.) powoduje wysłanie maila informacyjnego do osoby zgłaszającej. W takim mailu powinien być zawsze adres bezpośrednio wskazujący na zgłoszenie.
- W przypadku kontaktów prosimy powoływać się na numer zgłoszenia.
- Zgłoszenia dokonywane inną drogą - mailem, telefonicznie - będą również zapisywane w tym systemie. Również ustalenia dotyczące zakresu prac do wykonania, dokonane na spotkaniach, będą ewidencjonowane w systemie.
- Każdy użytkownik będzie widział tylko swoje zgłoszenia.
- Niektórzy użytkownicy klienta mogą mieć status kierownika, który będzie miał możliwość przeglądania i edycji wszystkich zgłoszeń pracowników swojej firmy.