Frequently Asked Question
1. Firma ESCO nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas wykonywania czynności serwisowych oraz za uszkodzenia powstałe w drodze do i z serwisu.
2. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki zgłoszonej przez klienta.
3. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych; okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części
z zagranicy.
4. Jeśli koszt naprawy nie przekroczy 150,00zł brutto naprawa zostanie wykonana bez konsultacji kosztów z klientem. W przeciwnym wypadku koszt naprawy będzie konsultowany z klientem.
5. Firma ESCO zastrzega sobie możliwość odstąpienia od naprawy w przypadku braku części zamiennych.
6. Koszt diagnozy wynosi 0zł w przypadku naprawy sprzętu, w przeciwnym wypadku koszt diagnozy wynosi 50,00zł brutto.
7. Wadliwie działające oprogramowanie nie podlega naprawie gwarancyjnej.
8. Za akcesoria pozostawione w komputerze, a nie wpisane w protokół przyjęcia serwis nie odpowiada.
9. Po upływie 6 miesięcy, sprzęt nieodebrany zostaje zutylizowany.