-
instrukcje (3)
osTicket to szeroko stosowany system zgłoszeń do pomocy technicznej typu open source, atrakcyjna alternatywa dla droższych i złożonych systemów obsługi klienta - prosty, lekki, niezawodny, oparty na otwartym kodzie źródłowym, oparty na sieci Web i łatwy w konfiguracji i obsłudze.
-
RODO (1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ESCO Firma Prywatna Marek Heinrich z siedzibą w Jaworzu przy ul. Cieszyńskiej 21 zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odpowiedzi na zapytanie i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres roku.Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych (klauzula RODO): Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119), zwanego dalej RODO, z uwzględnieniem przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
-
Warunki działania serwisu (1)
Warunki działania serwisu
1. Firma ESCO nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas wykonywania czynności serwisowych oraz za uszkodzenia powstałe w drodze do i z serwisu.
2. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki zgłoszonej przez klienta.
3. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych; okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części
z zagranicy.4. Jeśli koszt naprawy nie przekroczy 150,00zł brutto naprawa zostanie wykonana bez konsultacji kosztów z klientem. W przeciwnym wypadku koszt naprawy będzie konsultowany z klientem.
5. Firma ESCO zastrzega sobie możliwość odstąpienia od naprawy w przypadku braku części zamiennych.
6. Koszt diagnozy wynosi 0zł w przypadku naprawy sprzętu, w przeciwnym wypadku koszt diagnozy wynosi 50,00zł brutto.
7. Wadliwie działające oprogramowanie nie podlega naprawie gwarancyjnej.
8. Za akcesoria pozostawione w komputerze, a nie wpisane w protokół przyjęcia serwis nie odpowiada.
9. Po upływie 6 miesięcy, sprzęt nieodebrany zostaje zutylizowany.